Rabobank nóg dichterbij door servicepunten in De Zwanenburg en Calla


Maandag 6 augustus 2018

Voor ouderen en mensen met een fysieke beperking introduceerde
Rabobank Leiden-Katwijk een aantal jaren geleden de mobiele
adviseur. Er wordt regelmatig gebruik gemaakt van deze service.
Om nóg dichterbij de senioren in Katwijk te staan, opende
Rabobank Leiden-Katwijk onlangs twee servicepunten:
in De Zwanenburg in Katwijk en Calla in Rijnsburg.

Passende dienstverlening
Sinds 2015 bestaat de mogelijkheid om een afspraak te maken
met de mobiele adviseurs van de bank. Zij komen thuis bij klanten
die niet in staat zijn hun bankzaken online te regelen of naar een
van onze vestigingen te komen, bijvoorbeeld vanwege ziekte,
ouderdom of een lichamelijke beperking.
Bouwe van der Plas, manager Particulieren: “Wij zijn ons bewust
van de groeiende groep senioren en vinden het belangrijk om
onze dienstverlening ook op deze groep aan te passen. Zij wonen
vaak langer zelfstandig. We willen het makkelijk maken voor
ouderen om zelf hun bankzaken te regelen. Als dat moeilijker wordt, zoeken we naar een oplossing.”

Elke dinsdag en donderdag
Naast het maken van een afspraak is het vanaf nu dus ook
mogelijk een bezoek te brengen aan een van de servicepunten
van de bank. Elke dinsdag van 9:00 tot 12:30 uur zijn de mobiele
adviseurs aanwezig in De Zwanenburg in Katwijk. Daarnaast zijn
zij elke donderdagochtend van 10:00 uur tot 11:00 uur aanwezig
in Calla in Rijnsburg*. Onze adviseurs helpen met het regelen van
dagelijkse bankzaken, zoals het openen van een rekening, het
verlenen van een volmacht of hulp met internetbankieren.
Wil je meer informatie of een afspraak maken met een van onze
mobiele adviseurs? Bel dan met (071) 700 6000.

*Tijdens de vakantieperiode kunnen de openingstijden van de servicepunten afwijken. Neem voor meer informatie contact via het telefoonnummer (071) 700 6000.

Dit artikel kun je teruglezen in ons nieuwe magazine Dichterbij Leiden-Katwijk. Benieuwd naar de andere artikels? Kijk hier.