Mobiele adviseur aan huis


Maandag 2 februari 2015

Voor ouderen en mensen met een fysieke beperking introduceert Rabobank Leiden-Katwijk de mobiele adviseur. Deze komt kosteloos aan huis om hen te helpen bij hun bankzaken. We starten met een proef in Rijnsburg en Valkenburg.

De mobiele adviseurs komen thuis bij klanten die niet in staat zijn hun bankzaken online te regelen of naar een van onze vestigingen te komen, bijvoorbeeld vanwege ziekte, ouderdom of lichamelijke beperkingen. Als proef starten we met het aanbieden van deze nieuwe service aan klanten in Rijnsburg en Valkenburg. In de eerste helft van 2015 evalueren we deze proef samen met de gebruikers van de mobiele adviseurs. Hierna bepalen we of we deze dienst blijven aanbieden en of we uitbreiden naar andere gemeentes in ons werkgebied.

Wie zijn onze mobiele adviseurs?
Andre Hoogkamer, Saskia de Rover en Marco Vervloet zijn de mobiele adviseurs van Rabobank Leiden-Katwijk.

Voor welke bankzaken komt de mobiele adviseur langs?
De meeste dagelijkse bankzaken kunnen thuis geregeld worden, zoals;

  • Openen van een betaal- en/of spaarrekening;
  • Volmacht verlenen;
  • Hulp bij het invullen van overschrijvingsformulieren;
  • Uitleg over contact geld bestellen via de Geldservice;
  • Advies over sparen;
  • Afsluiten van een verzekering;
  • Hulp bij bankieren via internet of mobiel.