Dorpsmarketing en Rabobank verlengen hun samenwerking


Vrijdag 3 juli 2020

De Rabobank is ook de komende drie jaren partner van de stichting Dorpsmarketing Oegstgeest. Rabobank-directeur Erik Versnel en voorzitter Hans Ludo van Mierlo van de stichting Dorpsmarketing Oegstgeest hebben donderdag 1 juli daarvoor een nieuwe overeenkomst getekend. De beide organisaties lopen daarmee al vooruit op een besluit om ook de gemeentelijke subsidie voor de stichting met drie jaar te verlengen.   

Voorzitter Van Mierlo is blij met de blijk van vertrouwen en de ondersteuning van de bank. ‘Onze partner Rabobank brengt niet alleen geld mee, maar ook veel kennis en een sterk netwerk. We hebben daar de afgelopen jaren al flink van kunnen profiteren in het belang van Oegstgeester ondernemers en verenigingen.‘

Rabobank directeur Versnel wijst op het belang van goede gebiedsmarketing. ‘Dorpsmarketing heeft Oegstgeest de afgelopen jaar goed op de kaart weten te zetten, maar de coronatijd en straks de post-coronatijd vragen om extra inspanningen van iedereen. De bank ondersteunt daarbij niet alleen haar eigen klanten, maar de hele regio vanuit de overtuiging: als het de hele regio goed gaat, dan gaat het goed met onze klanten en dus ook goed met onze bank’.      

Dorpsmarketeer Marjolijn van der Jagt ziet volop kansen dankzij de samenwerking met de Rabobank. ‘Samen met de bank hebben we het jaarlijkse event Oegst!Live in het leven geroepen. En juist vanaf 1 juli gaat er met steun van de bank de regiocampagne Streek van Verrassingen van start om regiobewoners te attenderen op het aangepaste, veilige en verrassende aanbod van ondernemers en de horeca. Daarin nemen naast Dorpsmarketing Oegstgeest ook Leiden Marketing, Katwijk Marketing  en Leiderdorp Marketing deel.’